مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه در طرح نشاط معنوی هم‌زمان با آغاز سفرهای تابستانی در ۴۳ بقعه متبرکه استان برگزار می شود، گفت : این طرح از ۱۹ تیرماه به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان آغاز شده است
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام محمدطاهر گرایلی اظهار داشت: هم‌زمان با آغاز سفرهای تابستانی طرح نشاط معنوی و با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در امامزادگان خراسان جنوبی اجرا می‌شود.
 
وی با بیان اینکه امسال طرح نشاط معنوی در 43 بقعه خراسان جنوبی برگزار می‌شود افزود: این طرح به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در پناه امامزادگان است.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: طرح نشاط معنوی یکی از طرح‌های موفق و فرهنگی سازمان اوقاف که طبق دستورالعمل سازمان ، امسال در 43 بقعه متبرکه خراسان جنوبی اجرا شده است.
 
گرایلی با بیان اینکه کارهای فرهنگی باید در اولویت نخست فعالیت‌ها باشد افزود: باید فرهنگی را در جامعه ترویج کنیم که با مبانی اسلامی، دینی و قرآنی ما سنخیت داشته باشد.
 
وی جوانان و نوجوانان را مخاطبان جدی حملات دشمن دانست و اظهار داشت:  برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی مختلفی در این طرح برگزار می‌شود.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: امسال در طرح نشاط معنوی تعداد 14 مربی مبلغ از قم و 19 نفر از دانشگاه علوم قرآنی به 43 بقعه متبرکه اعزام شدند .
 
گرایلی با بیان اینکه طرح نشاط معنوی از تاریخ 19 تیر تا سوم شهریور ماه در خراسان جنوبی برگزار می‌شود افزود: این طرح شامل برنامه‌هایی با محتوای آموزشی، حفظ موضوعی آیات قرآن کریم، مهارت‌های زندگی، سبک زندگی اسلامی، تربیتی، اخلاقی، احکام به صورت هفته ای، برگزاری کلاس‌های تصحیح قرائت نماز، برگزاری برنامه‌های انس با قرآن، اجرای اردوهای تفریحی در طول طرح و معرفت شناسی نسبت به امامزادگان از دیگر برنامه‌ها است.
 
وی بیان کرد: در تابستان امسال در طرح نشاط معنوی 510 زائر سرا و 22  سوئیت برای پذیرایی از مسافران آماده شده است.
/2759/